Vrijdag | 11-04-2025 |
Tweede paasdag | 21-04-2025 |
Hemelvaartvakantie | 29-05-2025 tot en met 29-06-2025 |
Zomervakantie | 14-07-2025 tot en met 01-08-2025 |
Herfstvakantie | 20-10-2025 tot en met 25-10-2025 |
Kerstmis | 25 en 26-12-2025 |
Kerstvakantie | 29-12-2025 tot en met 02-01-2026 |
Toenemende werkdruk, vergrijzing en personeelstekorten; in de zorg lopen de wachttijden steeds meer op.
We kunnen hierdoor niet altijd de telefoon beantwoorden binnen de tijd die wij zouden willen, de wachttijden kunnen ook bij ons oplopen en we zullen onze gesprekken aan de telefoon kort en to-the-point moeten houden.
Bovendien zullen we patiënten die al voor een bepaald probleem bij een medisch specialist onder behandeling zijn, adviseren contact op te nemen met die behandelaar.
Wanneer u - naar uw mening - te lang moet wachten op een afspraak in het ziekenhuis of kliniek, kan soms de afdeling zorgbemiddeling van uw zorgverzekering u helpen om elders een afspraak eerder te krijgen.
We doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en vertrouwen op uw begrip.
Tijdens de waarneming is het razend druk.
Onze assistentes zetten alles op alles om voor u en ons goede en veilige zorg te waarborgen. Ookal begrijpen wij vaak heel goed dat u als patiënt graag zo snel mogelijk geholpen zou willen worden, hopen wij op onze beurt dat u begrijpt dat 'haast' en 'spoed' niet hetzelfde zijn.
Kortom, wees lief voor onze assistentes en als u iets dwarszit meldt het óns.
Marianne Poulen-Meyer en Vanessa Huijbens